Πέμπτη 23 Μαϊου 2019

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος: «Θέλουμε πολύ καλύτερης ποιότητας τουρίστες»

Για όλα τα θέματα σχετικά με τον ελληνικό τουρισμό μίλησε στην εφημερίδα «Δημοκρατική», ο αντιπρόεδρος του Ομίλου Aldemar Resorts, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος.

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Αγγελόπουλου:

 

1. «Τα μηνύματα σε επίπεδο ρυθμού προκρατήσεων και early – bookings είναι πολύ καλά. Αυτό είναι καλό γιατί υπάρχει υψηλή ζήτηση για την Ελλάδα. Αλλά όταν είναι τόσο υψηλή η ζήτηση την περίοδο των early – bookings, αυτό σημαίνει πως δίνονται μεγάλες εκπτώσεις, το οποίο κυμαίνεται από 15 – 30% ανάλογα με την πολιτική που ακολουθούν οι άλλοι συνάδελφοι. Το ιδανικό είναι να κάνει κανείς ένα 30 – 40% επί του συνόλου των κρατήσεων την περίοδο των early – bookings. Αυτή τη στιγμή, αυτό κυμαίνεται στο 50% σε πολλά μέρη της Ελλάδας, ενώ υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία που έχουν κρατήσεις 70% έως και 80%. Αν με ρωτήσετε θα σας έλεγα ότι αυτό είναι οριακά καταστροφικό. Γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε τόσο τζίρο, που στο παρελθόν τον κάναμε αργότερα».

2. «Το τέλος διανυκτέρευσης, πρώτον είναι φόρος και όχι τέλος. Εάν ήταν τέλος, θα είχε ανταποδοτική λογική, στην περίπτωσή μας, δεν υπάρχει καμία ανταποδοτικότητα. Είναι φόρος καθαρός. Και μάλιστα το μήνυμα που εκπέμπεται είναι όσοι έρχεστε στην Ελλάδα, θα πληρώσετε έναν φόρο. Δηλαδή θα έρθετε στην Ελλάδα και θα σας παρακρατήσουν αυτό το ποσό για να το δώσουν σε οδοποιϊα, σε φωτισμό και καθαριότητα.

Το δεύτερο είναι ότι διαχειριστικά, μέχρι και πρότινος επικρατούσε ένα «χάος». Τώρα, επικρατεί ένα «χάος» με ολίγη… «άχνη ζάχαρη»! Δηλαδή, δεν το λύσαμε ακριβώς, απλά το «πασπαλίσαμε» λιγάκι με κάποια διευκρινιστική εγκύκλιο η οποία, δεν λύνει το νούμερο ένα βασικό πρόβλημα: όταν έρθει ο επισκέπτης πώς θα τιμολογηθεί αυτός ο φόρος, πώς θα εισπραχθεί, αν θα εισπραχθεί νωρίς ή αργά. Η δική μου προειδοποίηση είναι ότι αν δεν εισπραχθεί την ώρα της άφιξης του πελάτη, δεν είναι εύκολο να του πεις να το πληρώσει, φεύγοντας. Γι’ αυτό πρέπει να τιμολογείται από νωρίς».

3. «Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολήσει περισσότερο είναι ότι ο μέσος Ευρωπαίος, δεν παίρνει παραπάνω χρήματα στο χέρι. Έχουμε μειωμένες αμοιβές στα τελευταία χρόνια, άρα χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο στο σύνολο. Αυτά που δυσκολεύονται να πουλήσουν περισσότερο, είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία ενώ βλέπουμε πολύ μεγάλη ζήτηση στα τετράστερα και τριάστερα. Όταν το βάλει αυτό κάποιος στο τραπέζι, θα δει τελικά ότι το «αποτύπωμα» του επισκέπτη στην Ελλάδα, δεν είναι τόσο καλό. Θα θέλαμε πολύ καλύτερης ποιότητας επισκέπτες πλέον».

4. «Το all inclusive δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, δεν επιβλήθηκε από τους ξενοδόχους και δεν είναι επιλογή τους. Είναι επιλογή των τουρ οπερέιτορς. Με αυτό τον τρόπο γεμίζουν τα αεροπλάνα τους και ως εκ τούτου, ήρθε για να μείνει. Σκεφτείτε ότι πριν από το all inclusive η ζήτηση ήταν χαμηλότερη. Τα ρεκόρ που κάνει η Ελλάδα στον τουρισμό, τα κάνει πάνω στο all inclusive. Δεν είναι όμως επιλογή των ξενοδόχων. Και θα πρέπει να προσαρμοστούμε».

 

Διιαβάστε ΕΔΩ τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Αγγελόπουλου στο dimokratiki.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας