Η UpStay είναι η τεχνολογική λύση «επόμενης γενιάς» για Upselling & Cross selling στα ξενοδοχεία.
Πρόκειται για μία Plug-and-Play εφαρμογή που συνδέεται με τη μηχανή κράτησης (WebHotelier) και έχει Conversion Rate που κυμαίνεται από 15% – 20% (direct & OTA reservations).
Όλες οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν τεχνολογίες Upselling εδώ και πολλά χρόνια, το ίδιο κάνουν και όλες οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στη διαρκή προσπάθεια τους για αύξηση της κερδοφορίας και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουν στους καλεσμένους.
Τα ξενοδοχεία έχουν ομολογουμένως μεγάλο περιθώριο βελτίωσης στον τομέα του Upselling. Αρκεί να υπολογίσετε την αξία των free upgrades που δίνετε κάθε χρόνο, για να δείτε τα έσοδα που θα μπορούσατε να έχετε αξιοποιώντας την Upstay!
Στα δύο πρώτα χρόνια της λειτουργίας της η UpStay έχει ήδη συνεργασίες με περισσότερα από 1.500 ξενοδοχεία σε 30 χώρες στον κόσμο και περισσότερα από 150 στην Ελλάδα.
Πως λειτουργεί:
- Με διασύνδεση Webhotelier – Primal res ΑΡΙ, η Upstay ελέγχει μερικές ημέρες πριν την άφιξή των καλεσμένων σας (direct & OTA reservations) τις διαθεσιμότητες ανά τύπο δωματίου σε πραγματικό χρόνο και στέλνει μια προσωποποιημένη προσφορά για upgrade σε πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση
- Οι πελάτες επιλέγουν το ποσό που μπορούν να διαθέσουν για το upgrade σε ένα προκαθορισμένο από το ξενοδοχείο εύρος τιμής, γι’ αυτό και η Upstay έχει πολύ υψηλά conversion rates
- Η εφαρμογή αυτόματα ενημερώνει με τις νέες διαθεσιμότητες το webhotelier και το ξενοδοχείο μπορεί να ξαναπουλήσει τα δωμάτια που ελευθερώθηκαν.
Η Upstay έχει τη δυνατότητα εκτός από upgrades να προτείνει με ένα pre-arrival email την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών (π.χ. Breakfast / Lunch /Transfers / Flowers / meal supplements / Parking κλπ) σε προκαθορισμένες από το ξενοδοχείο τιμές.
Η χρήση της υπηρεσίας είναι ιδιαίτερα προσιτή, διότι:
– Δεν υπάρχει κόστος εγκατάστασης
– Δεν υπάρχει μηνιαίο πάγιο κόστος
– Δεν υπάρχει χρονική δέσμευση παραμονής στην υπηρεσία.
Αν θέλετε να δείτε την UpStay σε δράση, ζητήστε ένα demo ΕΔΩ.