Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Η Airbnb υπόσχεται χαμηλότερες προμήθειες στους ιδιοκτήτες boutique ξενοδοχείων

 

Στην προσπάθειά της να εντάξει περισσότερα ξενοδοχεία στο «χαρτοφυλάκιό» της, αλλά και να μπει «σφήνα» στις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων, η Airbnb επιχειρεί από την περασμένη άνοιξη να προσεγγίσει κυρίως τους ιδιοκτήτες των boutique ξενοδοχείων και των καταλυμάτων bed & breakfast.

Στόχος της είναι να αποσπάσει πελάτες από τις οnline πλατφόρμες κρατήσεων, όπως η Expedia και η Booking, προσφέροντας τους χαμηλότερες προμήθειες.

Προκειμένου να ενισχύσει την επιχειρηματολογία της αυτή, η Airbnb δημοσίευσε έρευνα σύμφωνα με την οποία οι ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων είναι δυσαρεστημένοι με τις οnline πλατφόρμες κρατήσεων.

«Οι ιδιοκτήτες των boutique hotels πιστεύουν σε μεγάλο βαθμό ότι οι χρεώσεις των ιστοσελίδων κρατήσεων είναι υπερβολικά υψηλές. Επιπλέον, οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι σε αυτές τις πλατφόρμες χρεώνονται συνήθως υψηλότερα από τα μεγάλα ξενοδοχεία», αναφέρει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία David Binder Research.

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ του Κώστα Ντελέζου στο tovima.gr.

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας