Ξεκίνησε χθες (12/08/2020), με το πρώτο από τα σποτ, η διαφημιστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας – Ιθάκης με τίτλο: «αγαΠΑΜΕ Κεφαλονιά και Ιθάκη».
Στόχος της καμπάνιας είναι η προβολή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, σε κανάλια και κοινωνικά μέσα δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το Επιμελητήριο αποσκοπεί στη προώθηση του τουρισμού για τo 2020 και το 2021, έτσι ώστε να τονωθούν οι επιχειρήσεις και η οικονομία των νησιών.
Επιπλέον, να επιτευχθεί επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, διότι τα νησιά προσφέρονται για διακοπές και τους υπόλοιπους μήνες τους χρόνου, πέραν των καλοκαιρινών.
Επίσης να αναδειχθεί ο πολιτισμός, η ιστορία, η γαστρονομία και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού στα δύο νησιά.
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Σταύρος Σπαθής, που έχει αναλάβει προσωπικά το σχεδιασμό της καμπάνιας και το συντονισμό των δράσεων, δήλωσε:
«Η καμπάνια ξεκινάει σε μια δύσκολη περίοδο για όλους εμάς, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού. Οι επιχειρήσεις μας έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Οφείλουμε να κάνουμε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου, έτσι ώστε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να διεκδικήσουν η Κεφαλονιά και η Ιθάκη, μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας του ελληνικού τουρισμού. Έχουμε αποφασίσει να επιβιώσουμε κι αυτό θα κάνουμε. Το μόνο που μας οδηγεί είναι η πραγματική αγάπη για τα νησιά μας, η βαθιά γνώση για τον υλικό και άυλο πλούτο τους και η ανάγκη να στηριχθούν οι επιχειρήσεις μας. Η καμπάνια αυτή είναι ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος της, αγαπάμε Κεφαλονιά και Ιθάκη».
Την υλοποίηση του πρώτου σποτ ανέλαβε, ο Κεφαλονίτης βραβευμένος φωτογράφος, Βασίλης Λουκάτος με τους συνεργάτες του.
Δείτε το σποτ