Aφιέρωμα στην υπηρεσία RevitUp, έκανε πριν από λίγες ημέρες το πολύ γνωστό και έγκριτο portal hospitalitynet.org.
Το RevitUp είναι μια καινοτόμος υπηρεσία που συνδυάζει Digital Marketing & eSales Management για πρώτη φορά μέσω εξειδικευμένου λογισμικού που επιτρέπει την επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων και οδηγεί σε καλύτερη διαχείριση του Marketing Budget, των συνολικών εσόδων και των Online πωλήσεων του ξενοδοχείου.
Σύμφωνα με το Phil Butler που «υπογράφει» το άρθρο, το νέο που «φέρνει» η υπηρεσία RevitUp στην τουριστική βιομηχανία, είναι ότι αποτελεί την πρώτη υπηρεσία που ενοποιεί Digital Marketing & eSales Management.
Αν και υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι Marketing και Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Πωλήσεων για την αύξηση των κερδών των ξενοδοχείων, δεν υπάρχει καμία υπηρεσία που να συνδυάζει & να βελτιστοποιεί κάθε πτυχή της διαδικασίας.
Σύμφωνα με το Phil Butler, το RevitUp είναι μια υπηρεσία που αναβαθμίζει την ψηφιακή παρουσία, το performance marketing και το online distribution, αποσκοπώντας στη βελτίωση της κερδοφορίας ενός ξενοδοχείου.
Στο hospitalitynet.org, μίλησε ο Business Development Director της RevitUp, Νίκος Γκιόκας, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε:
– «Το RevitUp συνδυάζει τη δύναμη του ψηφιακού Marketing που «μοχλεύει» εντυπωσιακά τη ζήτηση και τη δύναμη της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων. Η RevitUp είναι ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο για Resorts με στόχο τη βελτιστοποίηση των εσόδων των οnline πωλήσεων».
– «Το RevitUp αναπτύχθηκε για να ταιριάζει απόλυτα σε 5άστερα συγκροτήματα και όπου υπάρχει στενή συνεργασία με την ομάδα του πωλήσεων και marketing του ξενοδοχείου τα αποτελέσματα έρχονται πολύ γρήγορα.
Στόχος μας είναι να εκπαιδεύσουμε τους ξενοδόχους και τα στελέχη τους ώστε μετά από τρία χρόνια να τους υποστηρίζουμε μόνο σε θέματα digital marketing.
Ανάλογα με τη δύναμη της θέλησης, το βαθμό εμπιστοσύνης και την αφοσίωση της διευθυντικής ομάδας του ξενοδοχείου, ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί συντομότερα ή και αργότερα».
– «Με την πλήρη εφαρμογή του βασικού σχεδίου υλοποίησης του RevitUp, μπορούμε να μιλήσουμε για ένα εγγυημένο αποτέλεσμα. Πρωταρχικός στόχος της υπηρεσίας RevitUp είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους μέσω της λιανικής πώλησης B2C. Αλλά αυτό έχει άμεση σχέση με το σχεδιασμό και την εφαρμογή της χονδρικής πώλησης B2B. Έτσι λοιπόν, μόλις συμφωνηθεί ένα συνολικό σχέδιο πωλήσεων και marketing, τότε ναι μπορούμε να εγγυηθούμε την επιτυχία.
Θα έλεγα ότι η επιτυχία εξαρτάται από το βαθμό εμπιστοσύνης των συνεργατών μας και την προσαρμοστικότητα του ξενοδοχείου στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς».
Ανακεφαλαιώνοντας, ο Phil Butler γράφει ότι η υπηρεσία RevitUp, που αναπτύχθηκε από τις ομάδες της EyeWide Digital Marketing και της Plarino Revenue Management, είναι η πρώτη υπηρεσία βελτιστοποίησης εσόδων χρησιμοποιώντας μια πραγματικά ολιστική προσέγγιση.
Διαβάστε ΕΔΩ το αφιέρωμα του hospitalitynet στην υπηρεσία RevitUp.