Στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα ενταχθούν καινούργια τρένα από την Ιταλία, ώστε με την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπορεί να ανταγωνιστεί τις αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις συνδέοντας τις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Τα παραπάνω ανέφερε χθες, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, η οποία εξαγοράστηκε από το μεγάλο ιταλικό όμιλο Ferrovie.
Για να προσελκύσει όμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τους επιβάτες που επιλέγουν το αεροπλάνο, θα πρέπει η απόσταση να μειωθεί σε 3 ώρες και 30 λεπτά. Αυτό όμως, δεν αναμένεται να γίνει εφικτό πριν από το τέλος του 2018, οπότε αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σήμανσης και τηλεδιοίκησης στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
«Με την ολοκλήρωση των έργων, ένα ποιοτικό τρένο θα είναι 100% ανταγωνιστικό με το αεροπλάνο», σημείωσε ο κ. Τσαλίδης.
Η ολοκλήρωση των έργων θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο τρένο, με ασύρματο ίντερνετ, ενώ τα σχέδια περιλαμβάνουν τη λειτουργία μέχρι δύο τρένων – εξπρές από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, όπως είπε ο κ. Τσαλίδης.
Επιπλέον, με στόχο τη συνολική αναβάθμισή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδιώκει να αποκτήσει τη δική της μονάδα συντήρησης τροχαίου υλικού και γι’ αυτό θα υποβάλει προσφορά στο διαγωνισμό πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ (ελληνική εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού).
Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προσλάβει 60 μηχανοδηγούς και επιστημονικό προσωπικό σε συγκεκριμένους τομείς, που έχει ανάγκη (χρηματοοικονομικά, ΙΤ, στρατηγικός σχεδιασμός κ.ά.).
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ του Δημήτρη Δελεβέγκου capital.gr.
Σημείωση eTravel News
Σύμφωνα με σχετικά πρόσφατα ρεπορτάζ σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης (portals), ο όμιλος Ferrovie που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχεδιάζει να φέρει από την Ιταλία αμαξοστοιχίες τύπου Freccia bianca («Λευκό Βέλος») που πιάνουν μέγιστη ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα.
Το «Λευκό Βέλος», που θα ενταχθεί στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μετά την ολοκλήρωση των έργων θα περιλαμβάνει μόνο μία στάση στη Λάρισα και το ταξίδι θα έχει διάρκεια 3,5 ώρες.