Από το μεγάλο γαλλικό ξενοδοχειακό όμιλο Accor, ανακοινώθηκε ο διορισμός δύο έμπειρων στελεχών προκειμένου να ηγηθούν των παγκοσμίως αναγνωρισμένων Premium, Midscale & Economy (PM&E) brands του ομίλου.
Οι κομβικές αυτές θέσεις ως Global Brand President υπογραμμίζουν τη δέσμευση του Ομίλου να ενισχύσει το brand equity του καθώς και τη θέση του στην αγορά στο ποικίλο και παγκοσμίως κορυφαίο χαρτοφυλάκιο των brands του.
Ο Benoît Racle διορίζεται Global Brand President – Premium, συμπεριλαμβανομένων των Pullman, Swissôtel, Mövenpick, Angsana & Peppers
Ο Benoît Racle εντάσσεται στην Accor ως Global Brand President των Premium brands του Ομίλου, φέρνοντας μαζί του πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στον κλάδο της φιλοξενίας, το brand management και global operations, το marketing και τα commercial ventures.
Ο κ. Racle ανέπτυξε τις ικανότητές του στη Starwood και το W, όντας επικεφαλής στο μετασχηματισμό του brand και στην εμπορική και επιχειρησιακή επιτυχία.
Στη νέα του θέση ως Brand President, θα επιβλέπει τη στρατηγική κατεύθυνση και την ανάπτυξη των premium brands του Ομίλου, διασφαλίζοντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία για τους επισκέπτες μέσω της διαφοροποίησης και της αριστείας.
Αποτυπώνοντας τη στρατηγική σημασία του segment για τον Όμιλο, η Accor τριπλασίασε τα συμβόλαια για τα Premium brands το 2023 σε σύγκριση με το 2019.
Το Pullman, το εμβληματικό premium brand της Accor, με πάνω από 150 χρόνια ιστορίας και πρωτοποριακή φιλοσοφία, διαθέτει 155 ξενοδοχεία σε 42 χώρες, ενώ άλλα 65 βρίσκονται στο pipeline.
Το Swissôtel αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί, με περίπου 35 υπάρχοντα ξενοδοχεία και 40 στο pipeline.
Το Mövenpick, με περισσότερα από 120 ξενοδοχεία, έχει ένα σημαντικό pipeline 80 επιπλέον ξενοδοχείων τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή.
Όπως δηλώνει ο Benoît Racle, Global Brand President – Premium της Accor:
«Είμαι ενθουσιασμένος που εντάσσομαι στην Accor σε αυτή την εξαιρετική συγκυρία, για να ηγηθώ των premium brands μας, τα οποία συνδυάζουν εδώ και χρόνια πλούσια κληρονομιά, πρωτοποριακό πνεύμα και άριστη εξυπηρέτηση. Ανυπομονώ να αναδείξω αυτά τα brands σε νέα ύψη και να αναπτύξω το χαρτοφυλάκιό μας σε στρατηγικές αγορές, σε συνεργασία με τους οραματιστές εταίρους μας και αφοσιωμένες ομάδες μας τόσο στα ξενοδοχεία μας σε όλο τον κόσμο. Δημιουργώντας νέες αξέχαστες εμπειρίες για τους επισκέπτες μας παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε αναμφίβολα τη θέση μας ως παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της premium φιλοξενίας».
Ο Jean-Yves Minet διορίζεται Global Brand President – Midscale & Economy, συμπεριλαμβανομένων των Novotel, Mercure, TRIBE, Handwritten Collection, ibis, ibis Styles, ibis Budget και greet
Ο Jean-Yves Minet ανέλαβε τη θέση του Brand President για τα Midscale & Economy brands της Accor.
Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας, στην ανάπτυξη brands, από τη στρατηγική μέχρι την υλοποίηση, ο κ. Minet έχτισε την καριέρα του στον κλάδο της ομορφιάς, εστιάζοντας σε υψηλές ευκαιρίες ανάπτυξης σε κατηγορίες, κανάλια διανομής, καταναλωτές και περιοχές, με βαθιά εξειδίκευση σε αναδυόμενες αγορές.
Στο νέο του ρόλο ως Brand President, ο Jean-Yves θα επικεντρωθεί στην προώθηση της ανάπτυξης του brand καθοδηγώντας το όραμα, τη θέση και τα μοντέλα λειτουργίας των economy και midscale brands της Accor, καλύπτοντας ένα τεράστιο και ποικίλο κοινό ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο.
«Είμαι ενθουσιασμένος που εντάσσομαι στην Accor σε αυτή την κρίσιμη στιγμή για τα διεθνή brands μας. Το ibis, με 2.500 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει 50 χρόνια ηγεσίας στην αγορά, προσφέροντας στους ταξιδιώτες τις εμπειρίες που επιθυμούν, με την παρουσίαση της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας «Go get it». Φέτος, το Novotel εντείνει τη δέσμευσή του για την ισορροπία στη ζωή των ανθρώπων, με σεβασμό στην προστασία των ωκεανών, την κύρια πηγή ισορροπίας του πλανήτη. Τα economy και midscale brands μας είναι ηγέτες σε πολλές αγορές και διαθέτουν τεράστιες δυνατότητες να προσφέρουν εξαιρετική αξία και άνεση στους ταξιδιώτες παγκοσμίως. Δεσμεύομαι να προωθήσω την καινοτομία και την ανάπτυξη σε αυτούς τους τομείς», αναφέρει ο Jean-Yves Minet, Global Brands President – Midscale & Economy.
Ενίσχυση του Brand Equity διεθνώς
Αυτοί οι στρατηγικοί διορισμοί τονίζουν τη δέσμευση της Accor να ενισχύσει την παρουσία των brands της σε παγκόσμιο επίπεδο, διασφαλίζοντας ότι κάθε brand συνεχίζει να ευημερεί, να ξεχωρίζει και να υπερβαίνει τα benchmarks του κλάδου.
Οι νέοι ρόλοι των Benoît Racle και Jean-Yves Minet θα καθοδηγήσουν και θα προωθήσουν στρατηγικές πρωτοβουλίες, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των επισκεπτών σε όλα τα segments της αγοράς.
«Από τη σύσταση του division Premium, Midscale & Economy της Accor, η ηγεσία μας στον κλάδο του τουρισμού καθοδηγείται από την επιχειρησιακή αριστεία και τη συνεχή εστίαση στα παγκοσμίου φήμης brands μας. Με πάνω από 20 brands, το ισχυρό και ποικιλόμορφο Premium Midscale & Economy χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά και αγαπημένα ξενοδοχεία στον κόσμο, όπως τα Pullman, Swissôtel, Novotel, Mercure και ibis. Με τους Benoît και Jean-Yves στο τιμόνι των ισχυρών αυτών brands, θα ενισχύσουμε τη θέση μας ως παγκόσμιος ηγέτης στη φιλοξενία και θα οδηγήσουμε το ισχυρό και ποικίλο χαρτοφυλάκιο των brands μας στο επόμενο κεφάλαιο ανάπτυξης και καινοτομίας. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους επισκέπτες μας και να βελτιώσουμε την επιχειρηματική επίδοση για τους συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο. Οι νέοι ρόλοι σηματοδοτούν μια καθοριστική στιγμή στην πορεία μας και μαζί θα συνεχίσουμε να μετασχηματίζουμε και να ενισχύουμε την επιχειρησιακή μας δραστηριότητα, διασφαλίζοντας ότι συνεχώς ξεπερνάμε τις εξελισσόμενες προσδοκίες των επισκεπτών, των ομάδων που απασχολούνται στα ξενοδοχεία μας και των συνεργατών μας παγκοσμίως», υπογραμμίζει η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands στην Accor.
Το division Premium, Midscale και Economy της Accor αντιπροσωπεύει το 90% των ξενοδοχείων και resorts του Ομίλου, περιλαμβάνοντας πάνω από 20 brands και περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία σε 100+ χώρες.
Ο τομέας της premium φιλοξενίας είναι ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο segment, όπου η Accor αναδεικνύεται ως παγκόσμιος ηγέτης με ισχυρά brands που περιλαμβάνουν τα Pullman, Swissôtel, Mövenpick και Grand Mercure.
Η Accor είναι επίσης παγκόσμιος ηγέτης στο midscale & economy segment, με μια ποικιλία brands που είναι πιο συναφή από ποτέ για τους επενδυτές και πιο δημοφιλή από ποτέ για τους ταξιδιώτες.
Αυτά περιλαμβάνουν τα Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis και greet.
Επιπλέον, η Accor διακρίνεται και για τα ηγετικά niche και περιφερειακά brands της, όπως τα Grand Mercure, Mantra, BreakFree, Art Series, The Sebel και Peppers, καθώς και τα extended stay brands Adagio και Living.
Ο Όμιλος θέτει με συνέπεια τα πρότυπα του κλάδου μέσω της εξαιρετικής τεχνογνωσίας του σε υπηρεσίες και φιλοξενία.