
Στο χώρο θα παρευρεθούν, επίσης, στελέχη της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας της ιδιαίτερης αυτής πρωτοβουλίας, ενώ θα συμμετέχουν και επιλεγμένες εταιρείες που θα έχουν τη δυνατότητα να συναντηθούν με τους επισκέπτες τού 100% Hotel Workshop Tour.
Οι Θεματολογίες και τα Timezones του 100% Hotel Workshop Tour 2020 – The Premium Edition είναι:
11:00 – 11:15
Workshop Opening
11:15 – 12:15
Hotel Spaces vs Operation
Πώς να προδιαγράψετε τους κομβικότερους χώρους του Ξενοδοχείου σας σε επίπεδο Design & Operation, διαμορφώνοντας μια μοναδική εμπειρία που θα αυξήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών αλλά και τα έσοδα του Ξενοδοχείου σας.
Ομιλητής: Mike Kraounakis by k-division
12:15 – 12:45
WebHotelier – Παρουσίαση Case Study
Η WebHotelier παρουσιάζει τα νέα δεδομένα στο χώρο των άμεσων κρατήσεων, αλλά και καινοτόμες λύσεις για την ανάπτυξη B2B συμβολαίων και την διευκόλυνση του Operation των Κρατήσεων.
Ομιλητής: Andreas Eftymiou by WebHotelier
13:00 – 14:00
Hotel Experience Design: Ποια η μεθοδολογία διαμόρφωσης του Experience Line του επισκέπτη και πώς η Ατμόσφαιρα ενός Ξενοδοχείου επηρεάζει τη συνολική του απόδοση τόσο σε επίπεδο ικανοποίησης όσο και σε επίπεδο εσόδων.
Ομιλητής: Zenios Zeniou by Destsetters
14:00 – 14:15
Scent Plus – Παρουσίαση Case Study
Η Scent Plus παρουσιάζει τρόπους διαμόρφωσης ατμόσφαιρας μέσα από το Sensory Marketing, χρησιμοποιώντας το άρωμα και τον ήχο.
Ομιλητής: Nancy Daskalou by Scent Plus
14:15 – 14:45
Networking Break
14:45 – 15:15
Google – Grow Greek Tourism Online – Παρουσίαση Case Study
Η Google παρουσιάζει τις τελευταίες τάσεις αναζητήσεων στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρειο Ελλάδα, αλλά και ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τον Ελληνικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις νέες ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία τής εκάστοτε περιοχής. Σε συνδυασμό με την επεξήγηση του τρόπου χρήσης δημοφιλών εργαλείων της Google, όπως τα Google Trends και το Keyword Planner, οι ξενοδόχοι που θα παρακολουθήσουν το advanced session θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν την πρακτική εφαρμογή τους στο στήσιμο της online στρατηγικής τού εκάστοτε καταλύματος, αλλά και την ανάπτυξη των άμεσων κρατήσεών τους.
Ομιλητές: Georgios Monokandylos by Google
15:15 – 16:15
New Markets for Greek Hotels
Οι νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία, και πώς να δημιουργήσετε νέα κανάλια πωλήσεων για το κατάλυμά σας.
Ομιλητής: Katerina Petropoulou by Hotelising
16:30 – 17:30
Hotel Staff Hunting
Πώς να οργανώσετε τη διαδικασία εύρεσης και διαχείρισης του προσωπικού ξενοδοχείου και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές για να επιλέξετε μια αποτελεσματική ομάδα.
Ομιλητές: George Lyras by Workathlon