Στις αρχές του 2020 προγραμματίζει τη συμφωνία για το δεύτερο του ξενοδοχείο στην Ελλάδα ο όμιλος Meliá Hotels & Resorts, όπως ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο cnn.gr, η Διευθύντρια Παγκόσμιας Ανάπτυξης του ομίλου, Maria Zarraluqui.
Ακολουθούν τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Zarraluqui
1. «Η Ελλάδα είναι προφανώς μία από τις χώρες στις οποίες δίνουμε προτεραιότητα και ο σκοπός είναι να εδραιώσουμε την παρουσία μας εκεί, εστιάζοντας στον τομέα του «bleisure», που συνδυάζει τη δουλειά με την αναψυχή (business + leisure), καθώς για τον τομέα αυτό η Αθήνα είναι ιδανική, όπως επίσης να επεκτείνουμε τη στρατηγική μας για τα θέρετρα στα ελληνικά νησιά όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως, η Μύκονος και η Σαντορίνη. Σκοπός μας είναι συμφωνίες διαχείρισης ή franchise με ξενοδόχους και μετόχους, με τη βοήθεια των διεθνών μας επενδυτών που επιθυμούν διακαώς να τοποθετήσουν τα χρήματά τους στην Ελλάδα.
Σκοπός μας είναι να ανοίξουμε τουλάχιστον 10 ξενοδοχεία μέσα στα επόμενα χρόνια και σχεδιάζουμε να έχουμε έτοιμη τη συμφωνία για το πρώτο από αυτά στις αρχές του 2020».
2. «Κάθε μία από τις έξι αλυσίδες μας έχει τα δικά της ξεχωριστά χαρακτηριστικά, αλλά και κάθε μία μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ενταχθεί στην τοπική κουλτούρα και τον τοπικό χαρακτήρα. Αυτό που χρησιμοποιούμε είναι πάρα πολύ σωστά ψυχογραφήματα πελατών, προκειμένου να τοποθετούμε τις αλυσίδες μας εκεί όπου θα είναι επιτυχημένες. Η έμφαση δίνεται στο να προσφέρουμε στους πελάτες μας «τοπική πινελιά», ταυτόχρονα με την εμπειρία της φιλοξενίας της Meliá. Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από επιλογές για δείπνο με τοπικές γεύσεις και προϊόντα μέχρι την εσωτερική διακόσμηση των ίδιων των ξενοδοχείων, τόσο στην Αθήνα όσο και στα νησιά. Το ζήτημα είναι να κάνεις το ακίνητο να ταιριάζει στον προορισμό και όχι το αντίθετο».
Πηγή: www.cnn.gr