Ο επίτιμος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Sani/Ikos, Ανδρέας Ανδρεάδης, σε χθεσινή του ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, έγραψε ότι είναι ανάγκη μετάβασης από το παλιό μοντέλο διάθεσης μέσω tour operators σε digital marketing και διάθεση σύγχρονων branded προϊόντων.
«Η μετάβαση στη νέα εποχή είναι δύσκολο project, απόλυτα όμως αναγκαίο & χρειάζεται τη στήριξη όλων μας.
Ελπίζω η χρεωκοπία της Thomas Cook να βοηθήσει στη συνειδητοποίηση & συναντίληψη του ζητούμενου.
Στο εύλογο αυτό ερώτημα, καλό είναι να θυμόμαστε: Ανακοινώθηκαν διευκολύνσεις, όχι επιδοτήσεις με ασήμαντο κόστος για το δημόσιο που εισπράτει λόγω υψηλότερου ΦΠΑ (13% – 24%) σε σχέση π.χ. με Ισπανία (10%) >700 εκ. € επιπλέον / έτος προσφέροντας πολύ χειρότερες υποδομές & υπηρεσίες.
Μπράβο σε φορείς, επιχειρήσεις & πολιτεία για το συντονισμό & τα γρήγορα αντανακλαστικά. Όμως η αιτία & το κύριο ζητούμενο παραμένουν: Η μετάβαση από το παλιό μοντέλο διάθεσης commoditised προϊόντων μέσω Tour Operators σε digital marketing & διάθεση σύγχρονων branded προϊόντων».