Το 85% των τουριστών από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη απάντησε ότι θέλουν να επισκεφθούν ξανά την πόλη στο μέλλον, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας της Values, τα οποία παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Μερεκούλιας, στο πλαίσιο της συζήτησης για τις «Επενδύσεις σε Τουριστικές Υποδομές στη Βόρεια Ελλάδα», που έγινε κατά τη διάρκεια της Prodexpo North 2019.
To 65% των επισκεπτών της πόλης έρχονται για αναψυχή, είδος ταξιδιού στο οποίο έχει κερδίσει έδαφος η Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια, ενώ ποσοστό 30% την επισκέπτεται για επαγγελματικούς λόγους.
Η πόλης, όπως φάνηκε από την έρευνα, έχει τα δυνατά της σημεία και τα αδύνατα. Στα δυνατά είναι πρώτη η γαστρονομία και η ψυχαγωγία, ενώ ακολουθούν το αίσθημα ασφάλειας και η ποικιλία σε τύπους διαμονής.
Στα αδύνατα σημεία πρώτη και με μεγάλη διαφορά, έρχεται η μετακίνηση εντός της πόλης (65%) και ακολουθεί η συμπεριφορά των επαγγελματιών (20%).
Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι η Θεσσαλονίκη μόλις για το 25% των ξένων τουριστών αποτελεί τον αποκλειστικό προορισμό του, ενώ για το 75% αποτελεί μέρος του ταξιδιού του.
Πηγές: www.grtimes.gr, www.newmoney.gr