Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025

Rodos Palace: Καμπάνια ανάδειξης της τοπικής γαστρονομίας «living like a local, eat like a local»

Μια εξαιρετική πρωτοβουλία για την προώθηση της γαστρονομίας της Ρόδου υλοποιείται αυτή την περίοδο από τους Αντώνη και Μαίρη Καμπουράκη, μέσω του ξενοδοχείου Rodos Palace.

Με σύνθημα «living like a local, eat like a local» (ζω σαν ντόπιος, τρώω σαν ντόπιος), αρχής γενομένης από φέτος το καλοκαίρι, το Rodos Palace πραγματοποιεί μια διαφορετική προσέγγιση προκειμένου οι τουρίστες του νησιού να δουν μια διαφορετική Ρόδο.

Έτσι, το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, με οικοδέσποινα τη δημοσιογράφο Ελένη Ψυχούλη, παρευρέθηκαν στη Ρόδο 30 δημοσιογράφοι γεύσης και κρασιού. Στη διάρκεια του διημέρου, οι δημοσιογράφοι γεύτηκαν τοπικά εδέσματα όπως γιαπράκια, ροζέτια, ρεβιθοκεφτέδες και λακάνη σε διάφορα εστιατόρια του νησιού (τα 12nissia του Rodos Palace, την ταβέρνα Παράγκα στα Απόλλωνα, το εστιατόριο Μαυρίκος στη Λίνδο και το εστιατόριο Angela Castle στην Παλιά Πόλη). Παράλληλα, επισκέφθηκαν τα οινοποιία Κουνάκη, Emery και Πιπέρη, αλλά και το συνεταιρισμό «Απολλωνιάτισσες» όπου έμαθαν πως δημιουργείται το ροδίτικο μελεκούνι.

Η κα Ψυχούλη ανέφερε μεταξύ άλλων: «Αυτή η καμπάνια «living like a local, eat like a local» είναι μια πολύ όμορφη πρωτοβουλία και αυτό που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο είναι μόνο η αρχή για να γνωρίσουν οι επισκέπτες του νησιού τις κρυφές χάρες, τις κρυφές συνταγές, την παράδοση και τη γαστρονομία του νησιού».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Λίζας Τσοπανάκη στο rodiaki.gr.