Μια ακόμη εξαιρετικά αποδοτική χρονιά κατέγραψε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον τομέα του τουρισμού, όπως αποτυπώνεται στον απολογισμό των δράσεων και των πρωτοβουλιών που αναπτύχθηκαν στη διάρκεια του 2017.
Σημειώνεται ότι ήδη από το 2016, ο τουρισμός του Νοτίου Αιγαίου, υπερέβη κάθε πρόβλεψη και κατέγραψε εντυπωσιακές πρωτιές σε όλους τους τουριστικούς δείκτες, ένα μόλις χρόνο μετά την κορύφωση του προσφυγικού και μεταναστευτικού προβλήματος. Χάρη στη διαχείριση κρίσης που έγινε από πλευράς της περιφερειακής αρχής, το Νότιο Αιγαίο αναδείχθηκε πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού με την πρωτιά να αποτυπώνεται στα αποτελέσματα τόσο των δράσεων που υλοποιήθηκαν, όσο και στην εμβέλεια και απήχηση της ψηφιακής καμπάνιας.
Μέσα στο 2017, συνεχίστηκε για δεύτερη διαδοχική χρονιά η εφαρμογή του τριετούς Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης, σε συνεργασία με την Μarketing Greece. Ένα πλάνο δράσεων Τουρισμού, που τα νησιά της Περιφέρειας από μόνα τους δεν θα είχαν τη δυνατότητα να εκπονήσουν και να εφαρμόσουν, αλλά τα κατάφεραν κάτω από την «ομπρέλα» της Περιφέρειας.
Η συμμετοχή του Νοτίου Αιγαίου στις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, ήταν στοχευμένη, δεδομένη, ανελλιπής και επιβλητική. Ειδικότερα, η Περιφέρεια είχε παρουσία σε δέκα διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, σε οκτώ χώρες του εξωτερικού και σε τέσσερις ελληνικές εκθέσεις:
– WTM στο Λονδίνο, το Νοέμβριο
– ΙΤΒ στο Βερολίνο, το Μάρτιο
– ΜΙΤΤ στη Μόσχα, το Μάρτιο
– GREEK PANORAMA στη Νέα Υόρκη, το Μάιο
– ΒΙΤ στο Μιλάνο, τον Απρίλιο
– SALON MONDIAL DU TOURISME στο Παρίσι, το Μάρτιο
– TOUR NATUR στο Ντύσελντορφ, το Σεπτέμβριο, έκθεση περιπατητικού τουρισμού
– MEDITERRANEAN PANORAMA στη Στοκχόλμη, το Μάρτιο
– GRECKA PANORAMA στη Βαρσοβία, το Δεκέμβριο
– IMTM στο Τελ Αβίβ, τον Ιανουάριο
– GREEK TRAVEL SHOW στην Αθήνα, το Μάιο
– ΜΙΤΕ στην Αθήνα, τον Οκτώβριο
– PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη, το Νοέμβριο
– GREEK TOURISM EXPO στην Αθήνα, το Δεκέμβριο.
Η ψηφιακή καμπάνια «Interactive Digital Platform Campaign» σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου, στη διάρκεια του 2017 είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα δημοσιότητας:
– 150.000.000 social media impressions
– 4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των μέσων ενημέρωσης που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
– 19.000.000 συνολική κυκλοφορία μέσων
– 1.000.000 social media reach
– 950 έντυπες & online δημοσιεύσεις
– 40 δημοσιογραφικές αποστολές
– 31 bloggers & digital ifluencers αποστολές (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)
– 3.650 posts των bloggers στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης
– 48 Blogposts
– 160 διαφημιστικές εφαρμογές (digital posters)
– 50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά
– 9.500.000 ευρώ ισοδύναμη διαφημιστική αξία της δημοσιότητας