Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης: «Να επενδύσουμε στην ανάδειξη του προορισμού»

Σε σειρά διαπιστώσεων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα Χανιά και των οποίων η αντιμετώπιση θα συμβάλει στην «ανάδειξη του προορισμού με brand destination, καθιστώντας τη ζήτηση για τα Χανιά στη διεθνή αγορά, όσο γίνεται πιο ανελαστική και λιγότερο εξαρτώμενη από συγκυριακά φαινόμενα», προχωρεί με ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης.

Τα σημαντικότερα σημεία της ανακοίνωσης του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης είναι:

 

1. «Στα Χανιά το πρώτο 10μηνο του 2017 είχαμε 1.093.455 αφίξεις, την ώρα που πέρυσι όλο το έτος καταγράψαμε αφίξεις της τάξης των 1.048.872 επιβατών».

2. «Εν όψει του νέου έτους καλό είναι να μη μένουμε στη «λαγνεία των αριθμών», αλλά να δούμε, πώς θα κάνουμε το προϊόν μας πιο ανταγωνιστικό, πιο προσοδοφόρο για τις επιχειρήσεις αλλά και για την κοινωνία συνολικά.

Ειδικά για τα Χανιά και το 2018, όσοι μετέχουμε στο δημόσιο διάλογο και ενεργούμε ως παράγοντες τουρισμού θα πρέπει να συνεισφέρουμε ιδέες, ώστε με τον καλύτερο δυνατό και τεκμηριωμένο τρόπο να διαμορφωθεί μια τοπική στρατηγική. Κεντρικός στόχος είναι αναμφισβήτητα η αειφορία και η βιώσιμη ανάπτυξη. Δηλαδή, πέρα από τις γνωστές ταμπέλες και τα κενά, συχνά, συνθήματα να βρούμε πρακτικές λύσεις για τα άμεσα καθημερινά προβλήματα και να δρομολογήσουμε στρατηγικές για τα πιο μεγάλα που χρήζουν μακροπρόθεσμες συνέργιες.

Έτσι, σε πρώτη φάση, όλοι μαζί καλούμαστε να βρούμε λύση στο κυκλοφοριακό των Χανίων τους μήνες αιχμής, τη βέλτιστη αξιοποίηση με σεβασμό στη φέρουσα ικανότητα του Ενετικού Λιμένα, τη βελτίωση της συνολικής εικόνας των δημόσιων χώρων, την αισθητική αναβάθμιση, την εντονότερη ανάδειξη και διείσδυση των τοπικών προϊόντων στην τουριστική αλυσίδα και την αξιοποίηση των μνημείων, των χώρων και δράσεων πολιτισμού του τόπου μας.

Παράλληλα, θα πρέπει να εισφέρουμε δυνάμεις για την προώθηση λύσεων στα μείζονα ζητήματα με τους βιολογικούς καθαρισμούς στο νομό και ειδικά στο νότιο άξονα. Επιπλέον να εργαστούμε για την ενίσχυση των υποδομών στο λιμάνι της Σούδας, που αποτελεί επίσης κύρια πύλη του νησιού και μπορεί να δώσει στήριξη στην τοπική ανάπτυξη μέσω του θαλάσσιου τουρισμού, της κρουαζιέρας, του γιώτιγκ, αλλά και της ακτοπλοΐας».

3. «Είναι η ώρα να επενδύσουμε στην ανάδειξη του προορισμού με brand destination καθιστώντας τη ζήτηση για τα Χανιά στη διεθνή αγορά, όσο γίνεται πιο ανελαστική και λιγότερο εξαρτώμενη από συγκυριακά φαινόμενα».

 

Πηγή: www.zarpanews.gr