«Πρέπει να έχουµε τους υπαλλήλους µας ικανοποιηµένους. Αν αυτοί είναι ικανοποιηµένοι, τότε και οι πελάτες θα µείνουν ικανοποιηµένοι και θα µας προτιµήσουν ξανά».
Ο Μπιλ Μάρριοτ, σε αντίθεση µε άλλους επιτυχηµένους επιχειρηµατίες της εποχής του, επιδείκνυε ιδιαίτερη φροντίδα για τους υπαλλήλους του, κυρίως σε όσους έρχονταν σε επαφή µε τους πελάτες.
Ο ίδιος απέδωσε την επιτυχία του στους υπαλλήλους του, στους οποίους συµπεριφερόταν σαν να ήταν µέλη της οικογένειάς του. Όταν κάποιος αρρώσταινε, αυτός τον επισκεπτόταν.
Μέχρι το θάνατό του το 1985, ο Μπιλ Μάρριοτ δεν ξεκουράστηκε ποτέ. Ζούσε και ανέπνεε για την επιχείρησή του, η οποία είχε αρχίσει να επεκτείνεται σε άλλους κλάδους όπως ξενοδοχεία, catering αεροπορικών εταιρειών, µοτέλ, καζίνο, θεµατικά πάρκα και κρουαζιερόπλοια.
Ο Μάρριοτ είχε ως αρχή να επισκέπτεται τα ξενοδοχεία και τα εστιατόριά του, όσο µακριά και αν βρίσκονταν, τέσσερις φορές το χρόνο, µια συνήθεια που δεν παρέλειψε ακόµα και όταν συνταξιοδοτήθηκε…