Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Όταν το Event Marketing συναντάει το τουριστικό

MARKETING1της Φωτεινής Βαβίτσα, Marketing Consultant

Η προώθηση της τοποθεσίας στην οποία βρίσκεται μία τουριστική επιχείρηση μπορεί να επιφέρει τόσο άμεσα αποτελέσματα όσο και έμμεσα.

Η τοποθεσία της επιχείρησης αποτελεί ένα από τα βασικά κίνητρα για να έρθει κάποιος σαν επισκέπτης και τελικά να προτιμήσει και την ίδια την επιχείρηση. Καταλαβαίνουμε ότι η επιτυχημένη προβολή και των δύο πλευρών οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα από το να προβάλουμε μεμονωμένα είτε την επιχείρηση είτε το μέρος.

Ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα είναι οι Ολυμπιακοί αγώνες, οι αγώνες ποδοσφαίρου, για τους λάτρεις της μπύρας το Oktoberfest

στη Γερμανία.

Οι τοπικές εκδηλώσεις μπορούν να γίνουν μία εναρκτήρια κίνηση για να γίνει ο τόπος μας γνωστός προς τα έξω, να οδηγήσει κόσμο να επισκεφθεί και να περιηγηθεί γενικότερα στο μέρος και να μεταφέρει τις εμπειρίες του στη συνέχεια στον υπόλοιπο κόσμο, τόσο εντός όσο και εκτός του διαδικτύου.

Αναφορικά δε με τη μεταφορά των εμπειριών του σκεφτείτε πόσο πιο θετικά διατεθειμένος είναι ένας επισκέπτης να μιλήσει για τον τόπο σας, όταν η εμπειρία του διαθέτει μία φεστιβαλική και ευχάριστη διάθεση, όπως αυτή που υπάρχει μέσα σε ημέρες που ουσιαστικά… «γιορτάζει όλη η πόλη».

Στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των χωριών, πόλεων και νησιών έχει ήδη ετήσιες εκδηλώσεις και γιορτές, ή μπορεί να βρει λόγους για τη δημιουργία ενός event. Το πιο σημαντικό είναι να γίνεται η καλύτερη δυνατή προσπάθεια και για την προώθηση αυτών των τοπικών εορτών.

Σε αυτό το σημείο σημαντικό ρόλο πρέπει να διαδραματίσουν οι τοπικές επιχειρήσεις κάθε μέρους. Με τη σωστή συσπείρωση και ομαδική συνεργασία, κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δικά της κανάλια επικοινωνίας και να κάνει γνωστή την κάθε εκδήλωση τόσο σε εγχώριο επίπεδο όσο και σε παγκόσμιο.

Η σωστή διοργάνωση μίας εκδήλωσης μπορεί να μας δώσει το έναυσμα ώστε να κάνουμε δημοφιλή τον τόπο μας σε πολύ μεγάλη εμβέλεια. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να αυξήσουμε την εισροή επισκεπτών, τόσο στο μέρος μας, όσο και στις επιχειρήσεις αυτού.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι αν μέσα από μία εκδήλωση καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μία αρκετά ισχυρή και θετική εμπειρία στον επισκέπτη, δίνουμε ένα κίνητρο όχι απλά να μεταφέρει την εμπειρία του σε άλλους, αλλά να μας βάλει και στο ετήσιο «πρόγραμμά» του.

Απλά αναλογισθείτε τους πιστούς πελάτες που μπορούμε να δημιουργήσουμε μέσα από τη σωστή διαχείριση μίας τέτοιας διαδικασίας.

Φωτογραφία: www.enduranceeventmarketing.com  

Share Post