Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Νέο 5άστερο ξενοδοχείο δίπλα στο μουσείο της Ακρόπολης από τον όμιλο Ευμορφίδη

Στο ίσως τελευταίο «ελεύθερο» οικόπεδο πολύ κοντά στο μουσείο της Ακρόπολης, στο τέλος του 2018 θα λειτουργήσει ένα νέο 5άστερο ξενοδοχείο 90 δωματίων (φωτορεαλιστικές απεικονίσεις), που θα κοστίσει 10 εκατ. ευρώ, από τη «Μπλε Κέδρος Ανώνυμη Εταιρεία Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ)», του ομίλου Ευμορφίδη, που έχει γίνει γνωστός από τις δραστηριότητές του στον επιχειρηματικό χώρο, μέσω του πολύ επιτυχημένου brand της Coco-mat.

«Όλη η περιοχή της Ακρόπολης είχε αυτό το μοναδικό οικόπεδο, το οποίο, όπως είναι φυσικό, έχει αρχαία, αποτελώντας -θεωρητικά- μειονέκτημα για την αξιοποίησή του. Ακριβώς αυτό το μειονέκτημα εμείς σκοπεύουμε να το μετατρέψουμε σε πλεονέκτημα στο καινούριο ξενοδοχείο, έχοντας προβλέψει να αναδείξουμε τα εκθέματα μέσα από ειδικές κατασκευές. Με βάση το χρονοδιάγραμμα, οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν αμέσως μετά το Πάσχα, με σκοπό η νέα μονάδα να λειτουργήσει, εκτός απροόπτου, τέλη του 2018 ή αρχές του 2019», επισημαίνει ο Γιώργος Περτέσης, υπεύθυνος του κλάδου ξενοδοχείων του ομίλου.

Όμως το ξενοδοχείο της Ακρόπολης δεν θα είναι η μοναδική νέα επένδυση της οικογένειας Ευμορφίδη στον ξενοδοχειακό κλάδο. «Είμαστε στοχοπροσηλωμένοι στην Αθήνα, η οποία θεωρούμε ότι παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές για εμάς. Ωστόσο, υπάρχει ενδιαφέρον και για μη αστικά ξενοδοχεία, ακόμη και σε περιοχές της Ελλάδας που εκ πρώτης όψεως μπορεί να μη συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά ενός κλασικού γνωστού τουριστικού προορισμού. Από την αρχή της πορείας τους, οι ιδρυτές της Coco-Mat έκαναν πολλές επιχειρηματικές κινήσεις με βάση το συναίσθημα και το εθιμικό τους, επομένως μπορεί να επενδύσουν σε καινούριους προορισμούς, που σήμερα είναι εκτός του τουριστικού χάρτη της Ελλάδας», αναφέρει ο κ. Περτέσης.

Το ξενοδοχείο της Ακρόπολης θα είναι το τρίτο στην Αθήνα για την οικογένεια Ευμορφίδη, η οποία έχει διατηρήσει την ξενοδοχειακή δραστηριότητά της εκτός της Coco-Mat, στην οποία ήδη εδώ και μία διετία περίπου συμμετέχει και το Libra Group (Grace Hotels κ.ά.) του ομίλου Λογοθέτη. Το «Coco-Mat Hotel Nafsika», βρίσκεται στην Κηφισιά προσελκύοντας κυρίως στελέχη εταιρειών αλλά και τουρίστες, με σταθερή πληρότητα άνω του 80% και επαναλαμβανόμενη πελατεία. Το ξενοδοχείο στο Κολωνάκι, κλείνει τώρα αισίως τον πρώτο χρόνο λειτουργίας «και η πληρότητά του είναι πάνω από τις αρχικές μας εκτιμήσεις. Το μέσο ποσοστό πληρότητας στον πρώτο χρόνο λειτουργίας ήταν στο 80% και μέσα στο Μάρτιο ξεπερνά το 85%», επισημαίνει ο κ. Περτέσης. Η ιδιαιτερότητα του ξενοδοχείου επί της Πατριάρχου Ιωακείμ, σε μια παλιά πολυκατοικία του 1935 η οποία αγοράστηκε, ανακαινίστηκε και μεταμορφώθηκε σε ένα υπερσύγχρονο boutique hotel, είναι ότι στο lobby λειτουργεί κατάστημα της Coco-Mat, «γεγονός το οποίο εκπλήσσει και τους πελάτες του ξενοδοχείου».

«Ξεκινώντας κυρίως με εμπορικά ακίνητα, στόχος του ομίλου είναι η «Μπλε Κέδρος» να μετεξελιχθεί στην πρώτη Επενδυτική Ακινήτων που θα έχει επιχειρηματικό πλάνο με προσανατολισμό στον τουριστικό κλάδο. Αυτή θα είναι και η στρατηγική στόχευση της «Μπλε Κέδρος ΑΕΕΑΠ», σύμφωνα τουλάχιστον με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, έχοντας ήδη και τη θετική εμπειρία από τα υφιστάμενα ξενοδοχεία, ιδιοκτησίας του ομίλου. Σημειωτέον ότι ο δανεισμός αυτή τη στιγμή της εταιρείας είναι μηδενικός», αναφέρει ο Χρήστος Μπομπόλιας, ο οποίος «τρέχει» τη νέα ΑΕΕΑΠ.

Με την είσοδο της «Μπλε Κέδρος» στο Χρηματιστήριο το 2018, θα διευρυνθεί και το μετοχικό σχήμα, ενώ τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν για αγορές κυρίως τουριστικών ακινήτων.

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Στεφανίας Σούκη στο newmoney.gr