Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Χρ. Παναγέας: Ριζική ανακαίνιση του Titania Hotel

 

 

Το 2016 είναι έτος ορόσημο για το ΤΙΤΑΝΙΑ Hotel, που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, λόγω της απόφασης για ριζική ανακαίνιση των δωματίων, ενώ είχε προηγηθεί η ανακαίνιση του εστιατορίου OLIVE GARDEN που βρίσκεται στο roof garden και των κοινόχρηστων χώρων, επισημαίνει στη συνέντευξή του στο portal businessnews.gr, ο Χρήστος Παναγέας, Διευθυντής Πωλήσεων του ξενοδοχείου.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Παναγέα:

 

1. «Η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα τα τελευταία χρόνια δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και τη δική μας επιχείρηση. Εκείνο που μας βοήθησε να βγούμε αλώβητοι από την κρίση ήταν τα γρήγορα αντανακλαστικά ως προς τον επαναπροσδιορισμό των πελατειακών αγορών. Αντικαταστάθηκαν άμεσα αγορές με φθίνουσα τάση (ελληνική, αγορές Μέσης Ανατολής) από άλλες με ανοδική πορεία (Καναδάς, Λατινική Αμερική, Άπω Ανατολή).

Όπως είναι γνωστό, μεσούσης της κρίσης το 2012, προβήκαμε σε μία μικρής έκτασης ανακαίνιση με μοναδικό σκοπό τη βελτίωση του προϊόντος, κάτι που εκτιμήθηκε από τους πελάτες μας».

 

2. «Το 2016 είναι έτος ορόσημο για το ΤΙΤΑΝΙΑ, λόγω των αποφάσεων της Διοίκησης να προχωρήσει σε ριζική ανακαίνιση των δωματίων. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι έχει προηγηθεί η ανακαίνιση του OLIVE GARDEN και των κοινόχρηστων χώρων. Οι παραπάνω κινήσεις θα ενισχύσουν το ξενοδοχείο να παραμείνει σημείο αναφοράς στον τουριστικό χάρτη της Αθήνας».

 

3. «Είναι αισιόδοξο για την πόλη μας ότι το 2016 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους νέες μονάδες και κάποιες ανακαινίστηκαν ή βρίσκονται σε φάση ανακαίνισης, το οποίο συνεπάγεται την αισθητή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος».

 

4. «Η Αθήνα θα πρέπει να αποκτήσει και πάλι brand name, κάτι που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί.  Για να το επιτύχουμε αυτό η Αθήνα πρέπει να ξαναγίνει μία καθαρή και ασφαλής πόλη. Αυτό επίσης θα πρέπει όχι μόνο να πραγματοποιηθεί, αλλά και να προβληθεί από την πολιτεία. Επίσης θα πρέπει να συνεχιστεί η προβολή επισκεψιμότητας της Αθήνας και τους χειμερινούς μήνες, με άξονες τον ήπιο καιρό, τη νυχτερινή διασκέδαση, τη γαστρονομία, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους και φυσικά τη διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων.

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Παναγέα στο businessnews.gr