Όταν ξεκινάς από ένα μοτέλ των 125 δωματίων και τελικά καταλήγεις να διοικείς ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κλάδο της φιλοξενίας, όπως κατόρθωσε ο ιδρυτής της αλυσίδας ξενοδοχείων «Four Seasons» Ίσι Σαρπ, τότε το μυστικό σου για το πώς λειτουργεί σωστά μια τέτοια αυτοκρατορία έχει σίγουρα μεγάλη αξία.
Ο Σαρπ υποστηρίζει ότι ο σεβασμός προς τους ανθρώπους που εργάζονται για την εταιρεία είναι ο «χρυσός κανόνας» του, ο θεμέλιος λίθος πάνω στον οποίο βασίστηκε ολόκληρο το επιχειρηματικό του οικοδόμημα.