Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

«No Place like Greece»: Η νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ

visitgreece

 

Η μοναδικότητα του προορισμού «Ελλάδα» αποτελεί προτεραιότητα, σύμφωνα με την αναπληρώτρια υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, τόσα αναπτυξιακά, όσο και επικοινωνιακά.

Η Ελλάδα με τα 16.000 χλμ. ακτογραμμής είναι το μεγαλύτερο και πιο πολύμορφο σύμπλεγμα νησιών στη Μεσόγειο, ενώ διαθέτει από τα πιο καθαρά και ασφαλή νερά στον κόσμο.

Επίσης έχει το πλεονέκτημα των κοντινών αποστάσεων μεταξύ των πολύ ελκυστικών νησιωτικών και παραθαλάσσιων προορισμών της χώρας και της άμεσης πρόσβασης. Λόγω της γειτνίασης αυτής, οι επισκέπτες από το εξωτερικό και κυρίως από τις μακρινές αγορές, μπορούν σε ένα μόνο ταξίδι να επισκεφθούν πολλούς ελληνικούς προορισμούς και να ζήσουν διαφορετικές αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Έτσι, η ηγεσία του υπουργείου έχει αποφασίσει να δώσει έμφαση στην αναγνώριση του ότι δεν υπάρχει μέρος σαν την Ελλάδα («No Place like Greece»).

Πηγή: www.newmoney.gr