
Φωτορεαλιστική απεικόνιση του νέου μπαρ που θα δημιουργηθεί με θέα προς τη θάλασσα
Η marketing manager του Μakedonia Palace Άντη Παναγιωτίδου, παραχώρησε συνέντευξη στο portal advertising.gr για το project της ριζικής ανακαίνισης του ιστορικού ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα υποστηριχθεί επικοινωνιακά.
Τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κας Παναγιωτίδου:
1. «H συνεργασία δεκατριών διαφορετικών εταιρειών για το REMAKE project (όπως ονομάζεται η ανακαίνιση του Makedonia Palace), μας άγχωσε όλους από την πρώτη στιγμή. Η αρμονική και εντός ασφυκτικών χρονικών πλαισίων συνεργασία τους ήταν αναμφισβήτητα μεγάλο στοίχημα για όλους μας. Τώρα, λοιπόν, είμαστε στο σημείο που μπορώ να πω πως όλα έχουν εξελιχθεί περίφημα. Οι εργασίες ανακαίνισης βρίσκονται εντός του προγραμματισμού που είχε οριστεί. Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε τρεις ορόφους (8ος – 7ος – 6ος ), θα σταματήσουν έως το Δεκέμβριο και θα ξεκινήσουν εκ νέου από τον Ιανουάριο του νέου έτους.
2. «Το REMAKE project πρόκειται για το πρώτο πρόγραμμα ριζικής ανακαίνισης στην ιστορία του ξενοδοχείου, μια επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 12,4 εκατ. ευρώ και ουσιαστικά καθιστά το REMAKE ως ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανακαίνισης ξενοδοχείου που έχει υλοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα».
3. «To remakedoniapalace.com είναι το επίσημο site του ολοκληρωμένου προγράμματος διάδρασης του project ανακαίνισης του ξενοδοχείου μας. Η λογική του είναι να φέρνει στο φως όλο το έργο. Δίνουμε στον κόσμο την ευκαιρία να παρακολουθήσει μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο time-lapse όλη τη διαδικασία δημιουργίας των νέων δωματίων, αλλά και να δει συνεντεύξεις στελεχών του ξενοδοχείου καθώς και άλλων προσωπικοτήτων. Με απλά λόγια, μαθαίνουν οι πολίτες τα μυστικά του έργου, «συνομιλούν» με τους συντελεστές του, κρυφοκοιτάζοντας μέσα από την κλειδαρότρυπα».
4. «Η ανακαίνιση του MAKEDONIA PALACE θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, όποτε και θα ξεκινήσει η full 360ο καμπάνια που θα απευθύνεται, για το πρώτο χρονικό διάστημα, κυρίως στις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ώστε να αναδειχθεί το ξενοδοχείο ως ισχυρή ανταγωνιστική πρόταση για το International Travel Account. Με επίκεντρο την απόκτηση μοναδικών εμπειριών που θα προσφέρει το ξενοδοχείο, ανανεώνεται πλήρως το site και η εταιρική ταυτότητα του MAKEDONIA PALACE, ενώ η επικοινωνία θα γίνει σε παραδοσιακά μέσα, αλλά και σε όλες τις digital πλατφόρμες».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Παναγιωτίδου στο advertising.gr