AYANNI: Ένα νέο πολυτελές παραποτάμιο αγροτουριστικό θέρετρο (luxury agricultural resort) θα ανοίξει το 2026 στη Χαλκιδική.
Για τους ταξιδιώτες με οικολογική συνείδηση που αναζητούν μια εναλλακτική προσέγγιση στη σύγχρονη πολυτέλεια, το AYANNI παρουσιάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της ζωής στη φάρμα, σε μια εκπληκτική παραποτάμια τοποθεσία.
Ένα μέρος όπου η παράδοση συναντά τη διαχρονική κομψότητα, το AYANNI αντλεί έμπνευση από τη «σοφία» της φύσης και διαμορφώνει μια εμπειρία διαμονής που συνδυάζει στοιχεία της αυθεντικής ελληνικής γαστρονομίας, βασισμένη αποκλειστικά σε τοπικά παραγόμενα συστατικά και προϊόντα, με μια εντελώς νέα προσέγγιση στην ευεξία, η οποία στοχεύει να φέρει τους επισκέπτες σε επαφή με τη γύρω φύση και τον εαυτό τους.
Το Destsetters, η premium εταιρεία concept και στρατηγικής για ξενοδοχεία και τουριστικά brands ανέλαβε για αυτό το project:
Μελέτη τυπολογίας
Ανάπτυξη Hotel Concept
Προτάσεις λειτουργικής κατεύθυνσης (operational briefs)
Branding & Implementation
Τυπολογία καταλύματος
Το πρώτο στάδιο των υπηρεσιών του Destsetters, το οποίο περιλαμβάνει την Έρευνα & τη Μελέτη Τυπολογίας, βοήθησε τους ξενοδόχους να λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις σχετικά με την Τυπολογία του ξενοδοχείου (τύπος ιδιοκτησίας, τύποι δωματίων, εγκαταστάσεις και χώροι κ.λπ.) και των βασικών χαρακτηριστικών του, έτσι ώστε να αυξηθεί η μέση τιμή πώλησης του καταλύματος, αλλά και οι προοπτικές κερδοφορίας από τα υπόλοιπα προδιαγεγραμμένα τμήματά του.
Χώροι ξενοδοχείου
PLATANOREMA | Authentic Riverside Restaurant
AYANNI | Reception, Lobby & Organic Shop
AYANNI | Riverside Retreat & Spa
AYANNI | Pool & Bar
AYANNI | Performance & Event Space
Τύποι δωματίων
Riverside Rooms with Garden Access
One-Bedroom Maisonette Style Suites
Junior Stable Suites with Private Pool
Two-Bedroom Suites with Private Pool
One-Bedroom Vineyard Houses with Private Pool
Ταυτότητα καταλύματος & εφαρμογές
Με στόχο να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του Concept, η ομάδα του Destsetters δημιούργησε ένα αρχικό branding που προσδιορίζει την αίσθηση του νέου καταλύματος και το οποίο οφείλει να ληφθεί υπ’ όψιν κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού.
Παράλληλα, παρουσίασε και μια σειρά από ενδεικτικές εφαρμογές και υλοποιήσεις του branding, έτσι ώστε να αποδώσει με πιο απτό τρόπο την αίσθηση που θα αποπνέει κατά την οπτική του επικοινωνία.
Επεξήγηση ονόματος
Η συγκεκριμένη ονομασία είχε προταθεί και επιλεγεί από την ιδιοκτησία ως το επίσημο όνομα του ξενοδοχείου.
Πρόκειται για ένα όνομα που επιλέχθηκε για δύο βασικούς λόγους: Από τη μια, το όνομα «Άη-Γιάννης» αποτελεί την ονομασία της περιοχής όπου βρίσκεται το κατάλυμα, ενώ από την άλλη είναι και το μικρό όνομα του πατέρα της οικογένειας, ο όποιος αποτελεί το δημιουργό της επιχείρησης…