Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Ξενοδοχειακή στρατηγική και διαχείριση δεδομένων: Πιο επίκαιρη και χρήσιμη από ποτέ, εν μέσω μιας δύσκολης σεζόν

O Νίκος Αμανάκης, που είναι Senior Revenue Manager στην εταιρεία Revitup.direct, ρωτήθηκε για το πως εξελίσσεται η φετινή τουριστική σεζόν και να δώσει κάποιες ίσως συμβουλές προς τους ξενοδόχους για το υπόλοιπο του 2023:

– Δυναμική είναι η επαναφορά ανταγωνιστικών χωρών όπως της Αιγύπτου, της Τυνησίας, αλλά και της Τουρκίας, που ανταγωνίζονται τη χώρα μας στην προσέλκυση τουριστών από Γερμανία, Βρετανία και Γαλλία.

– Δημιουργήθηκε εφησυχασμός στον κλάδο, λόγω της βελτίωσης της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας και το ποιοτικό και επιτυχημένο 2022, έτσι οι προσδοκίες για περαιτέρω αύξηση και μάλιστα μεγάλη, άρχισαν να διαψεύδονται μετά το Μάρτιο.

– Χρειάζεται μια συνεχή και δυναμική προσέγγιση και έναν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό που να στηρίζεται σε ενδελεχή ανάλυση δεδομένων με σκοπό την επίτευξη ισορροπίας μεταξύ πληρότητας κα τιμής…

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο: www.newstourism.gr