Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ της Λάρισας, θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση του Δήμου Λαρισαίων με τίτλο «Λάρισα Open City: Από την εσωστρέφεια στην… Ανοικτή Πόλη» την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου, στο χώρο του Θεάτρου ΟΥΗΛ, στις 6.30 μ.μ.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ της Λάρισας εκπονήθηκε από το Εργαστήριο Τουρισμού, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή Αλέξιο Δέφνερ.
Πρόκειται για ένα έργο που συμβάλλει στην ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και τη δυναμική προώθηση της εικόνας της πόλης προς το εξωτερικό της περιβάλλον. Αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο ενίσχυσης της υπάρχουσας, αλλά σχεδόν καθόλου προβεβλημένης, δυναμικής της Λάρισας, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει ξεκάθαρη και εστιασμένη στρατηγική προώθησης.
Σημειώνεται ότι η Λάρισα είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που υιοθέτησε ένα σχέδιο μάρκετινγκ κατανοώντας πλήρως την αναγκαιότητά του στη μελλοντική ανάπτυξή της.
Η Λάρισα είναι μια «ανοικτή πόλη» τόσο γεωγραφικά όσο και λειτουργικά. Ανοικτή σε νέες ιδέες, ανοικτή στον πολιτισμό και τον τουρισμό, ανοικτή σε επενδύσεις, σε ειδικά γεγονότα, αλλά και σε θέματα διασκέδασης.
Αυτή η εντυπωσιακή δυναμική της πόλης αποτελεί επιτακτική ανάγκη να αναδειχθεί και να κερδίσει μερίδιο αναγνωρισιμότητας και καταξίωσης σε μια ευρύτερη ευρωπαϊκή και συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, με στόχο την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας με την προσθήκη νέων τομέων, όπως ο τουρισμός, ένας τομέας που μπορεί να προσδώσει ποικίλα οφέλη στην τοπική ανάπτυξη και την απασχόληση.
Πηγή: www.ert.gr