Στην προσπάθεια να αξιοποιηθεί ο Μαραθώνιος της Αθήνας προκειμένου να αποτελέσει ένα νέο δυναμικό τουριστικό προϊόν που θα προσελκύει δεκάδες χιλιάδες πρόσθετους επισκέπτες σε περιόδους χαμηλής κίνησης, επικεντρώνεται η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ).
Ότι ο Μαραθώνιος μπορεί να εξελιχθεί σε βασικό μοχλό αύξησης της τουριστικής κίνησης προς την Αθήνα επιβεβαιώνεται από το γεγονός πως, ήδη, το Σαββατοκύριακο που διανύουμε έχουν «γεμίσει» τα ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής του κέντρου (Σύνταγμα, Στύλοι Ολυμπίου Διός, Πλάκα).
Στο φετινό Μαραθώνιο συμμετείχαν περισσότεροι από 6.000 ξένοι δρομείς από 100 χώρες. Ο αριθμός είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον περσινό (περίπου 1.500 περισσότεροι αθλητές), κάτι που σημαίνει πως, εάν γίνουν οι απαραίτητες προωθητικές ενέργειες, η χώρα μας μπορεί να καταστεί ένας σημαντικός προορισμός για αθλητικό τουρισμό παγκοσμίως.
Με αυτά τα δεδομένα, η ΕΞΑΑΑ διεύρυνε τη συνεργασία της με τη διοργανώτρια αρχή του Μαραθωνίου, το ΣΕΓΑΣ, σε μια προσπάθεια να αυξηθεί από το 2016 η διάρκεια παραμονής των επισκεπτών στην Αθήνα από ένα διήμερο που είναι σήμερα σε περίπου μια εβδομάδα. Αυτό θα γίνει προσπάθεια να επιτευχθεί μέσω της οργάνωσης δρόμων μικρότερων αποστάσεων, αλλά και μια σειρά παράλληλες εκδηλώσεις που θα συμπληρώνουν το Μαραθώνιο.
Πηγές: www.euro2day.gr, www.kathimerini.gr, www.protothema.gr