Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Η τεχνολογία της UpStay υπόσχεται στα ξενοδοχεία αύξηση εσόδων μέσα σε 24 ώρες!

Μια καινοτόμος εφαρμογή έρχεται να προστεθεί στο οπλοστάσιο των ελληνικών ξενοδοχείων City & Resorts στον αγώνα για αύξηση των εσόδων.

Τα ξενοδοχεία έχουν ομολογουμένως μεγάλο περιθώριο βελτίωσης στον τομέα του upeselling. Όσο δεν το κάνουν χάνουν μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργήσουν χωρίς κόπο έσοδα πολλών χιλιάδων ευρώ.

Μια δωρεάν αναβάθμιση αξίας 40€ που πιθανόν να προσφέρετε κάθε μέρα, συσσωρευτικά σε ετήσια βάση σας στερεί έσοδα αξίας 14.400€!

Η UpStay αποτελεί την τεχνολογική λύση «επόμενης γενιάς» που προσφέρει τη δυνατότητα να ανακτήσετε ένα σημαντικό μέρος των χαμένων εσόδων από αναβαθμίσεις βελτιώνοντας παράλληλα και την εμπειρία των καλεσμένων σας.

Πρόκειται για μία Plug-and-Play λύση που μπορεί άμεσα να διασυνδεθεί με τη μηχανή κράτησης (WebHotelier) και έχει Conversion Rate που κυμαίνεται από 15% – 20%.

Στα δύο πρώτα χρόνια της λειτουργίας της έχει ήδη συνεργασίες με περισσότερα από 1.500 ξενοδοχεία σε 30 χώρες στον κόσμο, ενώ πρόσφατα προστέθηκε στο δυναμικό της ο Νίκος Γκιόκας, Country Manager για την Ελλάδα & την Κύπρο.

 

 

Πως λειτουργεί;

  • Επτά ημέρες πριν την άφιξή η εφαρμογή διαβάζει τη διαθεσιμότητα σας για κάθε τύπο δωματίου σε πραγματικό χρόνο από το webhotelier και στέλνει μια προσωποποιημένη προσφορά για upgrade σε πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση δίνοντας τους τη δυνατότητα να κάνουν αναβάθμιση σε ακριβότερη κατηγορία δωματίου.

  • Οι πελάτες επιλέγουν το ποσό που μπορούν να διαθέσουν για το upgrade σε ένα προκαθορισμένο από το ξενοδοχείο εύρος τιμής και η εφαρμογή μέχρι 48 ώρες πριν την άφιξή τους συλλέγει προσφορές.

  • Το ξενοδοχείο έχει ένα παράθυρο 24 ωρών μέσα στο οποίο μπορεί να αποφασίσει ποιες προσφορές για αναβάθμιση θα δεχτεί και ποιες όχι με το πάτημα ενός κουμπιού στο extranet της εφαρμογής ή να αφήσει την εφαρμογή αυτόματα να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις.

 

  • Η εφαρμογή αυτόματα ενημερώνει με τις νέες διαθεσιμότητες το webhotelier 24 ώρες πριν την άφιξη των πελατών που αγόρασαν την αναβάθμιση και το ξενοδοχείο μπορεί να ξαναπουλήσει τα δωμάτια που ελευθερώθηκαν.

 

  • Η Upstay έχει την δυνατότητα εκτός από upgrades να προτείνει με ένα pre-arrival email την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών  (π.χ. Breakfast / Lunch /Transfers / Flowers / Wine upon arrival / Parking κλπ).

Η χρήση της υπηρεσίας είναι ιδιαίτερα προσιτή, διότι:

– Δεν υπάρχει κόστος εγκατάστασης

– Δεν υπάρχει μηνιαίο πάγιο κόστος

– Δεν υπάρχει χρονική δέσμευση παραμονής στην υπηρεσία.

Αν θέλετε να στείλετε ένα Upgrade email σε κάποιον συνάδελφο ή στο δικό σας email για να δείτε το User Experience, μπορείτε να το κάνετε εδώ:

Αν θέλετε να δείτε την UpStay σε δράση, ζητήστε ένα demo εδώ.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post