Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025

«Greek summer is happening now»: Ξεκινάει καμπάνια της Marketing Greece

DISCOVERGREECE4

«Βλέπουμε δειλά δείγματα αύξησης των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής», αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Ανδρέας Ανδρεάδης αναφερόμενος σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αλλά και στοιχεία του συστήματος Amadeus.

Ο ίδιος προσθέτει ότι «έχουν σταματήσει οι ακυρώσεις» που συνδέονται με την ανησυχία των πελατών «και υπάρχει ένα θετικό ενδιαφέρον». Σε κάποιες επιχειρήσεις δε «υπάρχει και επιτάχυνση κρατήσεων».

Η αύξηση στη ροή των κρατήσεων παρατηρείται από όλες τις αγορές, όμως ο κ. Ανδρεάδης επισημαίνει διερευνητικά τηλεφωνήματα και διστακτικότητα από τους Γερμανούς για το αν θα είναι ευπρόσδεκτοι στη χώρα εξαιτίας του κλίματος που έχει διαμορφωθεί.

«Στην πράξη όμως οι 150.000 Γερμανοί τουρίστες που βρίσκονται αυτό το διάστημα στην Ελλάδα μεταφέρουν την εικόνα και αμβλύνουν τις ανησυχίες όσων σκέφτονται να έρθουν» υποστηρίζει.

Ακόμη «είναι πολύ ρευστή η κατάσταση» και «το μέγεθος της ζημιάς θα το δούμε στο τέλος Ιουλίου» σχολιάζει. Όμως «είναι μεγάλες οι απώλειες στα έσοδα», αφού «είναι πάρα πολλές οι εκπτώσεις. Η ζημιά θα φανεί πιο έντονα στα έσοδα απ΄ ό,τι στις αφίξεις. Προσπαθούμε να κρατήσουμε τα 24 εκατ. αφίξεις», δηλαδή τα 21,5 εκατ. αεροπορικές και οδικές αφίξεις και 2,5 εκατ. επισκέπτες κρουαζιέρας. «Τα έσοδα όμως δεν είναι σίγουρο ότι θα κυμανθούν στα 13 δισ. ευρώ» εκτιμά.

Για να ενισχυθούν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last minute) ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ προαναγγέλλει καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό μέσω της Marketing Greece με τίτλο «Greek summer is happening now». Η διαδικτυακή καμπάνια, που υλοποιείται σε συντονισμό και συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τις Περιφέρειες, θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα.

Πηγή: www.tovima.gr
Banner: www.discovergreece.com

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Χριστίνας Πουτέτση στο tovima.gr