Τον κεντρικό ρόλο που θα συνεχίσει να διαδραματίζει η Aegean Airlines στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού υπογράμμισε ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης, μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης, εκφράζοντας ταυτόχρονα τη συγκρατημένη αισιοδοξία του για το 2021, εφόσον η πανδημία το επιτρέψει.
Ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως εξακολουθούμε να βρισκόμαστε στην πιο δύσκολη καμπή της πανδημίας και με πολλά σημαντικά ζητήματα που μένει να προσδιοριστούν για να ανοίξει με ασφάλεια και δυναμισμό ο τουρισμός και οι μεταφορές, όπως ο έλεγχος μετάβασης από χώρα σε χώρα, η πρόοδος των εμβολιασμών και τα κοινά πρωτόκολλα.
«Το τοπίο δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει σχετικά με την επόμενη μέρα της πανδημίας, οφείλουμε ωστόσο να προγραμματίζουμε, να προσαρμοζόμαστε στις νέες ανάγκες των επιβατών μας και να δημιουργούμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάκαμψη, μόλις οι υγειονομικές εξελίξεις το επιτρέψουν», σημείωσε ο κ. Βασιλάκης.
«Η εξέλιξη και ωρίμανση του προγράμματος εμβολιασμών στην Ελλάδα και πανευρωπαϊκά, τους επόμενους 3 – 4 μήνες, προσβλέπουμε να δημιουργήσει σταδιακά τις συνθήκες για μεγαλύτερη αποκατάσταση της λειτουργικότητας στο σύνολο των ευρωπαϊκών πόλεων -σε σχέση με τα σημερινά lockdowns- και φυσικά για τη ζήτηση των αερομεταφορών και του τουρισμού. Φυσικά ο ρυθμός των εμβολιασμών θα είναι κρίσιμος για την εξέλιξη του 2021, τόσο σε υγειονομικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο» ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.
Ο κ. Βασιλάκης τόνισε πως η δυναμική της Θεσσαλονίκης ως ένας city break προορισμός πανευρωπαϊκής εμβέλειας όπως και συνολικά της Β. Ελλάδας ως μίας περιοχής με πλούσιο τουριστικό προϊόν δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία.
«Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη και να στηρίζουμε τον προορισμό», ανέφερε μεταξύ άλλων ο ισχυρός άνδρας της ελληνικής αεροπορικής εταιρείας.
Παράλληλα, υπογράμμισε τη δέσμευση της Aegean για τη στήριξη των πρωτοβουλιών των τουριστικών φορέων της πόλης για συντονισμένη και κοινή προώθηση του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού.
Πηγές: www.voria.gr, www.grtimes.gr