Η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση και προσκαλεί τους ξενοδόχους της Κέρκυρας, την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στις 17:00, με θέμα: «Προετοιμαζόμαστε για τη σεζόν του 2021, διεκδικούμε το μερίδιο που μας αναλογεί στην Online αγορά».
Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για άμεση ψηφιακή αναβάθμιση ή και μεταμόρφωση (digital transformation) σε πολλές περιπτώσεις, στον ξενοδοχειακό κλάδο παγκοσμίως.
Είναι δεδομένο -αρχής γενομένης από τη σεζόν του 2021- ότι όλο και μεγαλύτερος τζίρος στα ξενοδοχεία μας θα γίνεται μέσω του διαδικτύου.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που θα δημιουργήσει ευκαιρίες για όσους επιδιώξουν και αλλάξουν τον τρόπο που διανέμουν και προσφέρουν το ξενοδοχειακό προϊόν σύμφωνα με τα όσα επιτάσσει η ραγδαία αυξανόμενη διαδικτυακή (online) αγορά.
Τρεις πρωτοπόρες εταιρείες τεχνολογίας αποκλειστικά για ξενοδοχεία, οι RevitUp.direct, Primal Res & OTA Insight, μετά από συνεννόηση με το Δ.Σ. της Ένωσης, θα παρουσιάσουν τις νέες τάσεις που επικρατούν στη διαδικτυακή αγορά των ξενοδοχείων και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία & υπηρεσίες που διαθέτουν, σε διαδικτυακή εκδήλωση αποκλειστικά για τα μέλη της Ένωσης.
Ομιλητές:
RevitUp.direct: Ν. Γκιόκας, Business Dev. Manager, Greece & Cyprus
primal RES: Μ. Λαπιδάκης, Chief Administrative Officer
OTA INSIGHT: Β. Ριαβόγλου, Business Dev. Manager East. Med. & Balkans
Λίγα λόγια για τις τρεις εταιρείες:
RevitUp.direct (www.revitup.direct): Μια ολιστική υπηρεσία που βοηθάει τα ξενοδοχεία τα μεγιστοποιήσουν τον Online τζίρο τους συνδυάζοντας Performance Marketing & Revenue Management. O Ν. Γκιόκας θα παρουσιάσει βέλτιστες πρακτικές (Best Practices) για τη μεγιστοποίηση των διαδικτυακών αλλά και ειδικότερα των direct κρατήσεων, με έμφαση στα ξενοδοχεία εποχικής λειτουργίας (Resorts).
Primal RES (www.primal-res.com): Ένα σύγχρονο Channel Manager που βοηθά στο Online Distribution (διανομή), αλλά και τη διασύνδεση του ξενοδοχείου με πολλά ηλεκτρονικά συστήματα. Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 4.000 ενεργούς πελάτες, με ποσοστό διατήρησης άνω του 99%, απόδειξη της τεχνολογικής αρτιότητας, αλλά και της υποδειγματικής υποστήριξης που προσφέρει. Ο Μ. Λαπιδάκης θα παρουσιάσει τα βασικά οφέλη από τη χρήση του channel manager καθώς και άλλα χρήσιμα για τον ξενοδόχο τεχνολογικά εργαλεία.
OTA INSIGHT (www.otainsight.com): Από το 2012, το όραμα της είναι να προσφέρει φιλικά προς το χρήστη εργαλεία εσόδων και να γίνει παγκόσμια πρωτοπόρα στο Data Intelligence του ξενοδοχειακού κλάδου. O Β. Ριαβόγλου θα περιγράψει ποια κατηγορία πελατών (segment) θα ανακάμψει πρώτη και πως μπορείτε να στοχεύσετε σε καλύτερα αποτελέσματα για το 2021.
Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από τη σελίδα στο Facebook της Ένωσης, θα διαρκέσει περίπου μία ώρα και θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις προς τους ομιλητές.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα στο facebook της Ένωσης:
https://www.facebook.com/corfuhotelsassociation