Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο, η βιομηχανία της φιλοξενίας αντιμετωπίζει διαρκείς προκλήσεις και ευκαιρίες.
Για να αντιμετωπιστούν αυτές οι προκλήσεις, η RevitUp.direct, το πολυβραβευμένο Revenue Management & Digital Marketing Αgency με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, οργανώνει το 4ο Revenue Masterclass, μια κομβική εκδήλωση που στοχεύει στην αναδιαμόρφωση των στρατηγικών εσόδων και ψηφιακού μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία.
Η εκδήλωση θα γίνει στις 10 Οκτωβρίου 2024, στο ξενοδοχείο Annabelle στην Πάφο της Κύπρου.
Αυτό το Masterclass υπόσχεται να συνεισφέρει τα μέγιστα στους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου που επιδιώκουν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους.
Πρώτη Ενότητα – Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Το Μέλλον της Φιλοξενίας
Η πρωινή συνεδρία, με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακό Μάρκετινγκ», εξετάζει την αλλαγή που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της φιλοξενίας.
Ο Γιάννης Αγγελάκης από την Engage Media θα ανοίξει τη συνεδρία με την ομιλία του «AI Empowered Hospitality: Mastering Cutting – Edge Tools and Innovative Marketing Practices».
Οι απόψεις του θα καθοδηγήσουν τους παρευρισκόμενους μέσω των τελευταίων εργαλείων AI που χρησιμοποιούνται ήδη ή πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στα ξενοδοχεία.
Στη συνέχεια, ο Δημοσθένης Σδρόλιας από την RevitUp.direct θα παρουσιάσει «Driving Your Sales Mix: The Power of Performance Marketing».
Αυτή η συνεδρία θα αναδείξει πώς οι στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα κανάλια πωλήσεων και να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους τα ξενοδοχεία.
Κλείνοντας την πρώτη ενότητα, ο Σταμάτης Βλασόπουλος από την Programize θα εξερευνήσει «AI & Cocktails: Mixing Sci – Fi Magic into Modern Hospitality», μια συναρπαστική ματιά στη συγχώνευση της φουτουριστικής τεχνολογίας με τις μοντέρνες πρακτικές της φιλοξενίας.
Δεύτερη Ενότητα – Δημιουργία Κουλτούρας Εσόδων: Στρατηγικές για την Επιτυχία
Μετά το αναζωογονητικό διάλειμμα για καφέ, η εστίαση μετατοπίζεται στην «Κουλτούρα Εσόδων για τα ξενοδοχεία» ένα κρίσιμο στοιχείο για την αειφόρο επιτυχία στη βιομηχανία της φιλοξενίας.
Ο Βαλάντης Κυριακού από τα Thanos Hotels θα παρουσιάσει «Adaptive Revenue Management: A New Approach for Hospitality Success», τονίζοντας ευέλικτες και ανταποκρινόμενες στρατηγικές διαχείρισης εσόδων προσαρμοσμένες στις τρέχουσες δυναμικές της αγοράς.
Ο Νίκος Αμανάκης από την RevitUp.direct θα συνεχίσει με τη «Strategic Pricing Philosophy: Balancing Online and Offline Culture for a Successful Sales Mix», προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τις στρατηγικές τιμολόγησης που εναρμονίζουν τις ψηφιακές και παραδοσιακές προσεγγίσεις πωλήσεων, με στόχο ένα πετυχημένο «sales mix».
Ο Richard Bedenham από την webhotelier | primalres group θα μοιραστεί πρακτικά βήματα στην «Harnessing Technology to Drive Revenue Culture: Practical Steps to Success», δείχνοντας πώς οι τεχνολογικές εξελίξεις μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας ισχυρής κουλτούρας εσόδων.
Τέλος, ο Βασίλης Ριαβόγλου από την Lighthouse θα προσφέρει «Driving Profit: Insights and Strategies for Optimizing Your Revenue Strategy», ολοκληρώνοντας τη συνεδρία με εφαρμόσιμες στρατηγικές για την αύξηση της κερδοφορίας και την απλοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης εσόδων των ξενοδοχείων.
Δικτύωση και συνεργασία
Το 4ο Revenue Masterclass δεν αφορά μόνο τη μάθηση. Είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία για δικτύωση.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με συναδέλφους του κλάδου, να μοιραστούν εμπειρίες και να εξερευνήσουν ευκαιρίες συνεργασίας με εταιρείες τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του διαλείμματος για καφέ και της τελικής συνεδρίας.
Η εκδήλωση, η οποία θα διεξαχθεί στην ελληνική γλώσσα και είναι δωρεάν με απαραίτητη την προεγγραφή, υποστηρίζεται από αξιόλογους οργανισμούς όπως ο ΠΑΣΥΞΕ – Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων, ο ΠΑΣΙΔΥΞΕ – Παγκύπριος Σύνδεσμος Διευθυντών Ξενοδοχείων και το Κολλέγιο Akademia, μαζί με βασικούς συνεργάτες τη webhotelier | primalres group και τη Lighthouse.
Περισσότερες πληροφορίες (πρόγραμμα, εγγραφές) δείτε ΕΔΩ.