Σε ένα ιδανικό περιβάλλον οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θα απολάμβαναν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και θα έφευγαν ικανοποιημένοι.
Κάτι τέτοιο, βέβαια, στην πράξη δεν ισχύει. Ακόμα και τα καλύτερα ξενοδοχεία συχνά γίνονται αποδέκτες αρνητικών σχολίων, με πολλούς επισκέπτες να θεωρούν ότι πλήρωσαν υπερβολικά πολλά σχετικά με αυτό που έλαβαν (no value for money).
Μολονότι σε κάθε ξενοδοχείο τα παράπονα ποικίλουν, θα μπορούσαμε με ασφάλεια να σταχυολογήσουμε τα 11+1 πιο συνηθισμένα παράπονα που καλείται να διαχειριστεί το προσωπικό ενός ξενοδοχείου…