Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

10 συχνές παγίδες των προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών ξενοδοχείων

 

Είτε σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για το κατάλυμά σας είτε θέλετε να ανανεώσετε το πρόγραμμα που ήδη προσφέρετε, θα πρέπει να αποφύγετε 10 συχνές παγίδες:

 

1. Παραμελημένα δωμάτια

 

2. Εστίαση μόνο στα χρηματοοικονομικά προνόμια

 

3. Εξάρτηση από τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα

 

4. Υπερβολικά πολλές κατηγορίες μέλους

 

5. Πολλοί κανόνες και περιορισμοί

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

6. Ένα πρόγραμμα για όλους

 

7. Εστίαση μόνο σε μακροπρόθεσμους στόχους

 

8. Παραμέληση υπενθύμισης στα μέλη

 

9. Αντιμετώπιση τακτικών πελατών ως δεδομένων

 

10. Μεταχείριση απευθείας κράτησης όπως οποιασδήποτε άλλης κράτησης.

 

Διαβάστε την ανάλυση για τις 10 παγίδες στο: www.newstourism.gr