Είτε σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για το κατάλυμά σας είτε θέλετε να ανανεώσετε το πρόγραμμα που ήδη προσφέρετε, θα πρέπει να αποφύγετε 10 συχνές παγίδες:
1. Παραμελημένα δωμάτια
2. Εστίαση μόνο στα χρηματοοικονομικά προνόμια
3. Εξάρτηση από τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα
4. Υπερβολικά πολλές κατηγορίες μέλους
5. Πολλοί κανόνες και περιορισμοί
6. Ένα πρόγραμμα για όλους
7. Εστίαση μόνο σε μακροπρόθεσμους στόχους
8. Παραμέληση υπενθύμισης στα μέλη
9. Αντιμετώπιση τακτικών πελατών ως δεδομένων
10. Μεταχείριση απευθείας κράτησης όπως οποιασδήποτε άλλης κράτησης.